Söndag 29 April

Nej det är ingen vanligt dag för det är Mickis födelsedag, hurra hurra HURRA :D Just, bara för att det är min dag så ska jag ju självklart vakna 09.30. När i hellskotta brukar jag annars göra det? Liksom aldrig. Låg iaf i sängen några timmar innan jag väckte Petter och sa att han fick gå ut och dra igång dom andra(sjukt otålig människa). Så till slut kom dom och sjöng för mig och gav presenter.

Nu ska jag gå upp och käka frukost för att sen bege oss till forum och köpa en ny parfym till mig. Kind of in big need for that. Runt kl. 16-17 kommer min farmor och min ena syster hit för att fira mig också. Har tyvärr inte så stor släkt men det går alldeles utmärkt med dom jag har :) Och nästa helg kommer ju alla mina flickor hit för att fira mig, så jag kan inte vara nöjdare. Nä, Puss på er nu måste vi lägga på ett kol.



Från när jag fyllde 21 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0