Måndag 30 April

Halloj,

Självklart försov jag mig imorse med ca 30min så hann bara slänga på mig kläder, fixa mig lite och sen till bussen. Gulleponken hade dock hunnit fixa lite frukost som jag fick ta med och får käka på jobbet sen. Och jag fattar inte vad det är med mig just nu, jag är alltid trött, jag försover mig hela tiden. Jag som knappt ens snoozat i hela mitt liv. Jag undrar om det verkligen är medicinen jag tar? Den ska ha en biefekt på piggheten men bara den första månaden. Jag har ätit i ca 6mån nu. Hm.

Btw, såg ni bb igår? Hur i hellskotta kan Tenny åka ut? Hur fan tänker folk? Han var ju helt klart den skönaste i hela huset. Jag var tvär säker på att han skulle vinna hela skiten men man kan väl inte alltid ha rätt?!?!!! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0