Lördag 28 april

God morgon folket,

Vi vaknade för ca 50 min sen här hemma men jag är fortfarande så jäkla trött(ligger t.o.m kvar i sängen, oopps). Petter låg och försökte mysa med mig imorse men jag kunde bara inte röra kroppen. Inte ens ett ynka finger. Middagen igår var jätte mysigt och vi satt och kika på roliga klipp på youtube. Dom drog vid 22 och då gick jag och la mig....Ja, ni läste rätt. Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Började t.o.m stor skrika på Pettsson för absolut ingenting för att jag var så trött. Usch, dumma mig.

Anyway. Ska gå och börja göra mig iordning snart och käka frukost. Och sen ska vi dra iväg på våran mysiga heldag :) Puss på er



Detta vaknade jag av imorse. En 7kilos katt på bröstet gör det inte dirket enklare att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0