It´s a wonderful world

Dagen och kvällen har varit helt underbara och jag har haft det så mysigt med min pojke och min familj. Maten var det ju ingen suprise att den var megasuperduper god och mammas tårta var som alla andra år, FANTASTISK. Dock blev det inget över så jag får ingen tårta med mig imorgon till jobbet :( väldigt stort minus. Och jag måste tacka för alla gratulationer från nära och kära, värmer hela mitt lilla hjärta. Är super nöjd :)

Har duschat med mina nya hygien prylar och jag doftar massor med gott. Hela rummet är fyllt med denna underbara doft. tihi. Nu är jag dock helt slut (ovanligt va?) och ska bara kika klart på BB och sen hoppa ner i bingen. God natt på er sötnosar så talas vi imorgon. Puss och kram.


Här är mitt lilla monster, "Mr Munter", som Petter skulle vinna till mig igår på grönan.
Dock misslyckades han totalt så jag fick vinna den åt mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0