Holymacaroni

Ja tji fick jag som sa att det var lugnt på jobbet idag. Pang sa det och vi stod med vatten över huvudet. Men det är bra, hellre för mycket än för lite så tiden inte går som en snigel. Fick en liten chock när jag kolla på klockan och den redan var 15 och dags för rast. Weei. Mina öron får snart skavsår av headsetet. Blir sånt tryck på dom så måste ta och vila mina små snibbar ibland.
För er som inte vet så jobbar jag på Coca Cola som innesäljare. Riktigt roligt jobb och gäng så jag trivs som fina firren. Dock har jag väääldigt långt till jobbet. 1,5h närmare beräknat och 3h allt som allt varje dag. Ja, fråga mig inte hur jag orkar men än så länge står jag pall :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0