Helg

Är på väg hem nu. Är jäkla massa jobbig kö. Lär väl va hemma om 2timmar typ... Nä ok 30min då. Petters mamma och hennes sambo är nere i stockholm(dom bor i rättvik) och ska käka middag hos oss. Vilket jag fick reda på typ... nyss. Så vi får skrota våra planer på käk, bowling och öl. Men det gör inget för det är så kul att träffa dom+ att vi ska skutta runt på skansen, käka fin middag och kika bio imorgon :)

 

Hade för övrigt så jäkla lite att göra på jobbet sista 60min så här kommer ett bild regn på en utråkad mickis. Ja, mina kollegor undrade nog vadfan jag sysslade med...

 

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0