Dagens pucko

Todels alla små

Ja, ni läste rätt. Dagen har varit helt jäkla crazy, upp och ner, ut&in, bak och fram. Herregud, har knappt att tid för att pinka liksom. Då vet man att man har jävligt mycket när man sitter och bokstavligt hoppar på stolen för att nöden är så stor.

Just nu är jag på väg till Eve för att kolla brasa och dricka lite mysig dricka. På väg från jobbet tänkte jag att jag drar förbi forum en snabbis och byter lite grejer och köper öl, "30min borde räcka". Men ni vet ju att jag försov mig imorse och bara slet fram några kläderna ut garden, ja då tar man väl inte ett par slitna baggyjeans med hål i om man vet att man ska ut på krogen på kvälle ? Så jag tänkte att jag kunde hitta något snyggt IOM presentkorten jag fick igår. Tji fick jag, hitta inte ett skit. Helt plötsligt stänger alla affärena och jag hade inte varit på systemet. Som tur var fick jag smita in ändå. Lite tur tyckte dom väl att jag kunde få. Men jag skulle ha varit hos eve...nu. Men det är jag ju inte. Haha. Åh puckot själv liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0