Way home

Hej mina vänner,

Usch, måndagar är inte min favorit dag och inte er heller eller hur? ;) haha. Kändes riktigt segt att komma tillbaka till jobbet efter att ha varit sjuk och dessutom fortfarande ha huvudvärk. jag förstår inte vad problemet är? Slängde i mig en Ipren och har druckit tonvis med vatten men det har inte hjälpt alls. Nu har jag haft huvudvärk i snart en vecka i sträck. Blir det inte bättre snart så får jag ju lov att gå till farbror doktor, som jag inte heller gillar att göra. Haha vilka problem man kan ha alltså. Att bita i det sura äpplet är liksom lite utav min grej och vid det här läget är det bara att gilla det ;) äh det blir nog bra snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0