Torsdag 23 Augusti

God jäkla morgon på er, haha

Jag är så förbannat himla trött idag, ville absolut inte gå upp 05:50. Bläää säger jag bara. Hade svårt att somna även igår kväll även fast jag var helt slutkörd efter jobbet och massa trött. Kom hem 21.30 igår och gick bara direkt till sängen och la mig, ingen middag och orkade inte ens tvätta bort sminket. Tror sömnlösheten har att göra med att jag är väldigt stressad just nu. Det är mycket med lägenheten och inflytten, det är väldigt mycket på jobbet, mycket problem med magen(har ont och mår illa hela tiden och får inte i mig ordentligt med mat) och det känns som att jag aldrig har något liv utanför jobbet. Hinner aldrig träffa vänner och ha kul eller slappna av förutom på helgerna och då är jag ju slut från veckan och vill gärna ta det lugnt och vila upp mig. Men idag så slutar jag för en gångsskull tidigt och då ska jag träffa min efterlängtade vän Mia. Var inte så jätte länge sen vi såg men det känns som en evighet. Gaaah måste sluta stressa så mycket som jag gör, take a chillpill liksom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0