Söndag 12 Augusti

Heeeej,

Gud vilken mysig helg jag har haft. Var jätte mysigt och kul att få träffa lille loke och de stolta föräldrarna. Han var sån fin liten skapelse som har dom bästa föräldrarna han kan önska sig. Vi hade jätte mysigt hemma hos mappa med mycket god mat, lite spel och skratt. Vi satt och kollade på OS finalerna i friidrott och vilken jävla hjälte Bolt är. Haha helt otrolig. Och oj vad jag har myst med mina små kissekatter. Jag saknar dom verkligen.

Vi sov över inatt, kände inte för att åka hem. Låg och softade lite i soffan innan mamma och jag åkte och storhandlade. Kom hem för en stund sen och har packat upp allt och städat lite. hann även se andra halvlek av handbollen. Herregud vilken match. Tycker dock det var en rättvis vinst åt le france men tråkigt såklart för faaaan vad bra killarna var idag. Anyway. Petter är på väg hem efter fotbollsmatch och jag ska snart sluka i mig lite kräftor :D weeei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0