Lördags kväll

Tjoba,

Är fortfarande hos mappa och sover även här inatt. Tanken var att jag skulle egentligen skulle iväg och träffa några kompisar ikväll men det blev ändrade planer. Dock gjorde det gjorde faktiskt ingenting för jag behövde verkligen vila upp mig den här helgen. Nästa vecka och veckan efter kommer bli hektiska pga flytt hit och dit och Gud vet vad. Jag har iaf haft en mysig kväll här. Jag och syrran satt och målade tavlor och sedan spelade kort. Ja ni kan nog gissa vem som vann?!? MEE!!! Mohahah.

Nu ligger jag iaf i sängen och ska förhoppningsvis sova snart, jag menar i och med att jag haft svårt att sova de senaste nätterna + att grannarna har ej hujedanse fest. Blä. Öronproppar HALLELUJA.....!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0