Lördag 25 Augusti

God morgon,

Eller så himla god är den inte. Har sovit så himla dåligt och hade jätte svårt att somna. Låg och vred och vände på mig i flera timmar innan jag äntligen kunde somna. Kan ha varit att adrenanalinet från matchen men mitt hjärta slog hundra slag per sekund kändes det som. Riktigt obehagligt. Trodde jag skulle sova länge i och med att jag somna så sent men lik förbannat så vaknade jag 09 och var klarvaken. Inte många timmars sömn här inte.

Idag ska jag och mamma börja rensa ut lite grejer ur förrådet och mitt gamla rum som vi ska ha i nya lägenheten. Vi bor kvar i lägenheten i mälarhöjden en vecka till och flyttar ut nästa fredag. Så vi kommer bo hos mappa en vecka och sen flyttar vi in i Råcksta. Och det är riktigt mycket som ska fixas innan. Petter måste åka upp till Rättvik nästa helg för att packa alla hand grejer, jag jobbar tyvärr då så han får klara det själv :) åh jag längtar såååå mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0