Lördag 18 Augusti

Tjenixen på er,

Allt bra eller? Här är det faktiskt bra nu. Äntligen. Hade feber igår kväll och trodde att jag skulle må dåligt idag också men icke :D Petters mamma och hennes sambo kom över en stund igår kväll, då dom var nere i Sthlm, och så bjöd vi på mat, mycket trevligt och kvällen avslutades med sagan om ringen. Åh vad jag älskar dom filmerna. Petter lovade att vi skulle köpa alla tre så skulle vi ha sagan om ringen maraton. Hehe. I och med att jag mår bra idag så har jag bjudit över några vänner från innebandyn. Var så länge man träffades så det ska bli mys. Har varit och köpt lite mat samt vin och sånt så vi ska bara vara här hela kvällen och mysa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0