Huvudvärk

Jag ligger helt utslagen i soffan pga hemsk huvudvärk igen. Det gör så förbannat ont i huvudet och även i ögonen. Det blir ännu värre när det är ljust ute så det hjälper ju inte så mycket. Min underbara lilla kille tar dock så bra hand om mig nu då han har bäddat ner mig i soffan och har gått iväg för att köpa thai mat. Min fina kille :) Jag vet inte heller vad huvudvärken kommer ifrån då jag äter och dricker som vanligt. Speciellt när det är varmt ute så tänker jag på att dricka extra mycket. Värktabletter hjälper inte heller och jag har lite feber. Jag har aldrig haft migrän i hela mitt liv men det är ju mycket möjligt att det kan vara det. Har någon utav er haft det så här förut? Har ni nå tips som kan göra det bättre?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snuttan då... Jag har haft problem med migrän i några år och det som hjälper bäst är att ligga i ett mörkt och svalt rum och dricka vatten. Vanliga värktabletter hjälper inte om det är migrän, då är det migräntabletter som gäller. Krya på dig!

2012-08-19 @ 20:55:55
URL: http://rrebeckablomqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0