Doktorn

Jag har precis gått från sjukhuset nu och är på väg till jobbet. Det var en mycket större undersökning än vad jag trodde faktiskt. Först när jag kom dit var jag tvungen att dricka 1,5 liter kontrast, som smakade geggamojja. Det var en jätte tjock vätska så jag bara inte inte få i mig allt utan att börja kräkas :p haha. Sen fick jag byta om till endast ingenting på kroppen samt satta på mig en sån där "sjuuukt" snygg sjukhusrock/skjorta som man knäpper där bak. Efter det fick jag en kanyl i armen för att dom skulle spruta in mer kontrast samt en medicin som gjorde att tarmarna stelnar typ. Sen fick jag ligga i ett rör och åka in och ut, inte världens roligaste och dessutom behövde jag hålla andan 1 gång varje minut. Hela undersökningen tog ca 2 timmar och jag är så hungrig att jag håller på att dö :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0