Åh hå ja ja säger jag bara. Herre min lilla låda vad jag är otränad, känns på lååånga vägar att jag inte spelat fotboll på ett bra tag och definitivt att jag inte tränat. Vi var prick 11 stycken så inga avbytare fanns så det vara bara bita ihop och köra.... Och springa. Har glömt hur stor den jäkla planen är så är helt mör i varenda liten muskel och kroppsdel. Men kul var det och vi vann dessutom. Weei. 5-1 mot bajen.

Fick skjuts hem till mamma och pappa efteråt så här befinner jag mig nu och ska alldeles strax gå och lägga mig. Fick gosa med mina älskade små kissar igen vilket är helt underbart för mig, saknar dom jätte mycket nu när man aldrig ser dom. Nä men nu dör jag snart av trötthet så vi hörs imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0